Ben van der Hilst

368 Van Aken, J. E. (2004). Management Research on the Basis of the Design Paradigm: the Quest for Field-tested and Grounded Technological Rules. Journal of Management Studies , 41 (March), 219–246. Van Aken, J.E. (2005). Management Research as a Design Science: Articulating the Research Products of Mode 2 Knowledge Production in Management. British Journal of Management , 16 (1), 19–36. Van Aken, J.E. (2011). Ontwerpgericht wetenschappelijk onderzoek. In: Van Aken, J. & Andriessen, D.. (reds). Handboek ontwerpgericht wetenschappelijk onder- zoek. Wetenschap met effect. p. 25-39. Den Haag: Boom Lemma. Van Amelsvoort, P. J. L. M. (1989). Een model voor de moderne besturingsstructuur volgens de sociotechnische theorie. Gedrag en Organisatie , 2 (4), 253-267. Van Assen, Van den Berg, & Wobben. (2008). De ambidextere organisatie: optimali- seren én innoveren. Holland Management Review , 119 , 61–70. Van Bemmel, A. (2006). Hogescholen en hbo in historisch perspectief. Den Haag: HBO-raad. Van Burg, E. (2011). Kwaliteitcriteria voor ontwerpgericht wetenschappelijk onder- zoek. In: Van Aken, J. & Andriessen, D. (reds). Handboek ontwerpgericht wetenschappelijk 0nderzoek. Wetenschap met effect , p. 146–164. Den Haag: Boom Lemma. Van de Ven, A. H. (2007). Engaged scholarship: a guide for organizational and social research: a guide for organizational and social research . New York: Oxford University Press. Van den Berg, E. (2004). Professionele ontwikkeling als kennisontwikkeling door leraren: naar een betere interactie tussen praktijk en theorie. VELON Tijd- schrift voor Lerarenopleiders, 25 (3), 6-12. Van den Berg, J., Van der Meijden, A., & Román, A. (2013). Het mbo tijdens invoering cgo . ‘s-Hertogenbosch: Expertisecentrum Beroepsonderwijs. Van den Dungen, M., & Smit, W. (2010). Meerdere wegen naar professionalisering: Validering en certificering van informeel leren door leraren, [Rapport 5]. Heer- len: Ruud de Moor Cengtrum, Open Universiteit Nederland. Van der Hilst, B. (2012). Teamvorming, begin er niet aan! Van 12 Tot 18 , (2), 12-23. Van der HIlst, B. (2015a). Blauwdruk voor de emergente school . Utrecht: Het Leren Organiseren. Van der Hilst, B. (2015b). Implementatie van programmaverbeteringen LOB in het mbo. Een instrument voor het verbeteren van een complex implementatie- proces. Woerden: MBO Diensten. Van der Hilst, B., Mesman, C., Verbeeten, H., Vermeulen, A., & Schut, R. (2007). Integraal leiding geven aan onderwijsvernieuwing. Studiehuisreeks , 78 (december), 1–68.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAyMDc0