Ben van der Hilst

376 13. De verantwoordelijkheden en bevoegdheden van de teamleider zijn duidelijk omschreven en bij ieder bekend 14. De verantwoordelijkheid van de teamleider is het procesmatig goed laten functioneren van het expertteam 15. De teamleider wordt aangesteld door de schoolleiding 16. De expertteams zijn opgenomen in het organogram 17. Er is een duidelijke profiel/functiebeschrijving van de teamleider 18. Expertteams komen minimaal 1 keer per 6 weken bijeen. 19. Expertteams nemen bindende besluiten mbt de expertise 20. Er is bij iedere expertgroep een MT lid portefeuillehouder 21. De schoolleider schuift geregeld aan bij een expertteam 22. De teamleider van het expertteam wordt gecoacht door de schoolleiding 23. De expertteams scholen zich periodiek bij 24. Er is een duidelijke communicatielijn vanuit de expertteams naar de rest van de school 25. Er is voldoende ruimte in het rooster en de jaaragenda voor overleg met het expertteam C. Professioneel handelen type II Gericht op betere resultaten 1. Docenten zijn gespitst om hun onderwijs steeds beter te maken 2. Docenten gaan bij tegenvallende resultaten eigen gedrag veranderen 3. Docenten zijn niet snel tevreden met behaalde resultaten 4. Bijna alle docenten nemen deel aan scholingsactiviteiten Samenwerken en kennisdelen 5. Onze docenten werken graag met elkaar samen 6. Docenten zijn vaardig in het samenwerken met collega’s 7. Het samenwerken met collega’s is steeds gericht op verbetering van resultaten 8. Onze docenten delen constant kennis met elkaar Organisatiebewustzijn 9. Docenten houden zich aan afspraken die teambreed of afdelingbreed gemaakt zijn 10. Docenten omarmen de visie en missie van de school 11. Docenten geven er blijk van dat ze hun werk beschouwen als onderdeel van de gehele school 12. Docenten treden op als ambassadeur van de school

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAyMDc0