Nanke Dokter

166 Stimuleren van schoolse taalvaardigheid bij rekenen Figuur 9.1 Gebruik van power down strategieën bij experimentele groep en controlegroep in voor- en nameting Figuur 9.2 Gebruik van power up strategieën bij experimentele groep en controlegroep in voor- en nameting De studenten bleken door de interventie niet significant meer of anders gebruik te zijn gaan maken van power up en power down strategieën. Samenvattend. In de resultaten is te zien dat beide groepen meer power down dan power up strategieën inzetten in de voor- en nameting, maar meer power up strategieën gingen gebruiken in de nameting. De experimentele groep gebruikte ook meer power 1 ‒ 12,00 ‒ 11,00 ‒ 9,00 ‒ 8,00 ‒ 10,00 ‒ 2 ‒ Meting Experimentele groep Controlegroep Schooltaalstimulerende strategieën 1 ‒ 10,00 ‒ 8,00 ‒ 4,00 ‒ 2,00 ‒ 6,00 ‒ 2 ‒ Meting Experimentele groep Controlegroep Schooltaalstimulerende strategieën

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAyMDc0