Nanke Dokter

Bibliografie 235 Veen, K. van, R. Zwart, J. Meirink & N. Verloop (2010). Professionele ontwikkeling van leraren: een reviewstudie naar effectieve kenmerken van professionaliseringsinterventies van leraren . Groningen: ICLON/Expertisecentrum Leren van Docenten. Vermeer, A. (2000). Lexicale rijkdom, tekstmoeilijkheid en woordenschatgrootte. Beschrijving van de MLR, een woordenschat-analyseprogramma. Toegepaste Taalwetenschap in Artikelen , 64 , 95-105 . Vermeer, A. (2001). Breadth and depth of vocabulary in relation to L1/L2 acquisition and frequency of input. Applied Psycholinguistics , 22 (2), 217-234. DOI: Walma van der Molen, J. & S. van Aalderen-Smeets (2013). Investigating and stimulating primary teachers’ attitudes towards science: Summary of a large-scale research project. Frontline Learning Research , 1(2), 3-11. Wilson-Smith, T. & S.A. Colby (2007). Teaching for deep learning. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas , 80 (5), 205-210. Zanten, M. van, F. Barth, J. Faarts, A. van Gool & R. Keijzer (2009). Voetstuk van de Pabo. Kennisbasis rekenen-wiskunde voor de lerarenopleiding basisonderwijs . Den Haag: HBO-raad. Zwiers, J. (2008). Building academic language: Essential practices for content classrooms, grades 5-12 . San Francisco: Jossey-Bass Teacher. Bi

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAyMDc0