Sonja Graafstal en Carine Heijligers

Inhoud Inhoud 5 Proloog 6 Inleiding 16 Theorie 27 1a Uitgangspunten 28 1b Systemisch ontwikkelingsperspectief 50 1c Relationeel ontwikkelingsperspectief 78 1d Gezamenlijkheid en Onderscheid 106 1e Beweging 128 Methode 159 2a Deelnemers en Procedure 160 2b Hulpverleningsproces 168 2c Data-analyse 186 Resultaten 219 3a Dewy - Mireille 220 3b Menno – Joram 240 3c Menno - Mylene 262 3d Levi - Gerda 282 3e Zack - John 310 3f Yara - Veerle 338 3g Rens - Emma 364 3h Floyd - Anouska/Raisa 384 3i De Zevenster 426 Discussie 439 4a Theoretische beschouwing 440 4b Empirische beschouwing 458 4C Algemene nabeschouwing 476 Valorisatie 493 5a Perspectief op stoornissen 494 5b Verwante methoden 524 5c Zorgethiek en de hulpgever 556 Epiloog 592 Literatuur 598 Appendices 620

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw