Sonja Graafstal en Carine Heijligers

Inhoud 5
Proloog 6
Inleiding 16
Theorie 27
1a Uitgangspunten 28
1b Systemisch ontwikkelingsperspectief 50
1c Relationeel ontwikkelingsperspectief 78
1d Gezamenlijkheid en Onderscheid 106
1e Beweging 128
Methode 159
2a Deelnemers en Procedure 160
2b Hulpverleningsproces 168
2c Data-analyse 186
Resultaten 219
3a Dewy - Mireille 220
3b Menno - Joram 240
3c Menno - Mylene 262
3d Levi - Gerda 282
3e Zack - John 310
3f Yara - Veerle 338
3g Rens - Emma 364
3h Floyd - Anouska/Raisa 384
3i De Zevenster 426
Discussie 439
4a Theoretische beschouwing 440
4b Empirische beschouwing 458
4c Algemene nabeschouwing 476
Valorisatie 493
5a Perspectief op stoornissen 494
5b Verwante methoden 524
5c Zorgethiek en de hulpgever 556
Epiloog 592
Literatuur 598
Appendices 620

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw