Inhoud | 5 |
Proloog | 6 |
Inleiding | 16 |
Theorie | 27 |
1a Uitgangspunten | 28 |
1b Systemisch ontwikkelingsperspectief | 50 |
1c Relationeel ontwikkelingsperspectief | 78 |
1d Gezamenlijkheid en Onderscheid | 106 |
1e Beweging | 128 |
Methode | 159 |
2a Deelnemers en Procedure | 160 |
2b Hulpverleningsproces | 168 |
2c Data-analyse | 186 |
Resultaten | 219 |
3a Dewy - Mireille | 220 |
3b Menno - Joram | 240 |
3c Menno - Mylene | 262 |
3d Levi - Gerda | 282 |
3e Zack - John | 310 |
3f Yara - Veerle | 338 |
3g Rens - Emma | 364 |
3h Floyd - Anouska/Raisa | 384 |
3i De Zevenster | 426 |
Discussie | 439 |
4a Theoretische beschouwing | 440 |
4b Empirische beschouwing | 458 |
4c Algemene nabeschouwing | 476 |
Valorisatie | 493 |
5a Perspectief op stoornissen | 494 |
5b Verwante methoden | 524 |
5c Zorgethiek en de hulpgever | 556 |
Epiloog | 592 |
Literatuur | 598 |
Appendices | 620 |
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw