Hanna de Jong-Markus

References 217 De Wolff, A. C. J. (2000). Typisch Christelijk? Een onderzoek naar de identiteit van een christelijke school en haar vormgeving [Doctoral dissertation, Vrije Universiteit Amsterdam]. Kok. De Wolff, A. C. J. (2006). Religie, fundamentalisme en burgerschap. In: S. Miedema & G. D. Bertram‑Troost (Eds.), Levensbeschouwelijk leren samenleven (pp. 155–170). Meinema. De Wolff, A. C. J., De Ruyter, D. J., & Miedema, S. (2003). Being a Christian school in the Netherlands: An analysis of a school and its practical implications. Journal of Beliefs and Values 24(2), 207–217. https://doi.org/10.1080/13617670305426 De Wolff, A. C. J., Miedema, S., & De Ruyter, D. J. (2002). Identity of a Christian school: Conceptions and practical significance. A reconstructive comparison. Educational Review 54(3), 239–247. https://doi.org/10.1080/0013191022000016301 Dekker, G. (2016). Zie hoe alles hier verandert: Het verloop van de gereformeerden. Kok. Dekker, P., & Den Ridder, J. (2014). Polariseert Nederland? Ontwikkelingen in politiek-culturele tegenstellingen. In M. Bovens, P. Dekker, and W. Tiemeijer (Eds.), Gescheiden werelden? (pp. 103129). Sociaal en Cultureel Planbureau / Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid. Dekker, W. H. (2021). Vertrouwen: De opgave van het sociaal werk in een gepolariseerde context [academic speech, Ede Christian University of Applied Sciences (CHE)]. https://www.che.nl/ nieuws/nieuws/het-belang-van-vertrouwen-het-sociaal-domein Denessen, E., Driessena, G., & Sleegers, P. (2005). Segregation by choice? A study of groupspecific reasons for school choice. Journal of Education Policy, 20(3), 347–368. https://doi. org/10.1080/02680930500108981 Dijkstra, A. B., & Miedema, S. (2003). Bijzonder gemotiveerd: Een onderzoek naar de ideale school volgens dragers en vragers van confessioneel basisonderwijs. Van Gorcum. Dijkstra, A. B., Kuiper, E., & Nieuwelink, H. (2018). Schoolkenmerken voor bevordering van burgerschapscompetenties van leerlingen in het basisonderwijs. UvA / Kohnstamm Instituut / HvA. Dobbernack, J., Modood, T., & Triandafyllidou, A. (2013). Advances in tolerance theory in Europe. European University Institute Robert Schuman Centre for Advanced Studies. Driestar educatief (n.d.). Bachelor Leraar basisonderwijs (pabo): Voltijdroute. https://www.driestarhogeschool.nl/opleidingen/leraar-basisonderwijs-(pabo)-voltijd#while Driestar educatief (2021). Bestuursverslag 2020. https://www.driestar-educatief.nl/medialibrary/ Driestar/Over-ons/Bestanden/Bestuursverslag-2020-v-pub.pdf Dronkers, J. (1995). The existence of parental choice in the Netherlands. Educational Policy, 9(3), 227– 243. https://doi.org/10.1177/0895904895009003001 Dujardin, A. (2020, March 15). Het debat over burgerschap vliegt uit de bocht. Trouw. https://www. trouw.nl/onderwijs/het-debat-over-burgerschap-vliegt-uit-de-bocht~b0c1acf0/ DUO (2016). Adressen van alle schoolvestigingen in het basisonderwijs [Data set]. Dienst Uitvoering Onderwijs. Accessed December 5, 2016, https://duo.nl/open_onderwijsdata/databestanden/ po/adressen/adressen-po-3.jsp DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs) (2016). Adressen van alle schoolvestigingen in het basisonderwijs [Data set]. Accessed December 5, 2016, https://duo.nl/open_onderwijsdata/databestanden / po/adressen/adressen-po-3.jsp

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw