226 Scholefield, L. (2004). Bagels, schnitzel and McDonald’s: The ‘fuzzy frontiers’ of Jewish identity in an English Jewish secondary school. British Journal of Religious Education, 26(3), 237–248. https:// doi.org/10.1080/0141620042000232292 Schön, D. A. (1973). The reflective practioner: How professionals think in action. Taylor & Francis. Schreuders, J. (2021). Neutraal Burgerschap is onmogelijk! DRS Magazine, 49(11), 23. SCP (2022). Ontkerkelijking leidt tot nieuwe verhoudingen in de samenleving. https://www.scp.nl/ actueel/nieuws/2022/03/24/ontkerkelijking-leidt-tot-nieuwe-verhoudingen-in-de-samenleving, Short, G. (2002). Faith-based schools: A threat to social cohesion? Journal of Philosophy of Education, 36(4), 559–572. https://doi.org/10.1111/1467-9752.00295 Slagboom, E. (2021). Richard Toes: Na 45 jaar nog niet uitgekeken op het Wartburg College. DRS Magazine 49(11), p. 38-41. SLO (2006). Core objectives primary education. http://www.slo.nl/primair/kerndoelen/Dutch_Core_ objectives_Primary_Education__2006_.pdf/ Smaling, A. (1997). Argumentatie, coöperatie en caritas in kwalitatief onderzoek. In A. Smaling & E. Hijmans, Kwalitatief onderzoek en levensbeschouwing (pp. 132-170). Boom. Smaling, A. (2009). Generaliseerbaarheid in kwalitatief onderzoek. Kwalon, 14(3), 5-12. Smithson, J. (2012). Focus groups. In: P. Alasuutari, L. Bickman & J. Brannen (Eds.), The SAGE handbook of social research methods (pp. 357-370). SAGE. https://doi.org/10.4135/9781446212165 Speelman, C. (2014). Ontdekkend levensbeschouwelijk leren. Boekencentrum. Spoelstra, T. (2016). Verbondsonderwijs: Geschiedenis van het gereformeerd-vrijgemaakte onderwijs in Nederland. Vuurbaak. Spoelstra, T. (2020, December 15). Burgerschapsvorming heeft tegendraadse visie nodig. Reformatorisch Dagblad. https://www.digibron.nl/viewer/collectie/Digibron/id/tag:RD. nl,20201215:newsml_pr16563750 Sremac, S., & Ganzevoort, R. R. (2017). Lived religion and lived (in)tolerance. In: R. R. Ganzevoort & S. Sremac (Eds.), Lived religion and the politics of (in)tolerance (pp. 1-15). Palgrave Macmillan. Staatsblad (2005, December 22). Staatsblad van het Koninkrijk der Nederlanden 2005, 678. https://zoek. officielebekendmakingen.nl/stb-2005-678.pdf Staatsblad (2021, July 2). Staatsblad van het Koninkrijk der Nederlanden 2021, 321. https://zoek. officielebekendmakingen.nl/stb-2021-321 Sterkens, C. J. A. (2001). Interreligious learning: The problem of interreligious dialogue in primary education. Brill. Stoffels, H. (1995). Als een briesende leeuw: Orthodox-protestanten in de slag met de tijdgeest. Kok. Strike, K. A. (2000a). Liberalism, communitarism and the space between: In praise of kindness. Journal of Moral Education, 29(2), 133-147. https://doi.org/10.1080/713679340 Strike, K. A. (2000b). On the construction of public speech: Pluralism and public reason. Educational Theory, 44, 1-26. Subedi, B. (2006). Preservice teachers’ beliefs and practices: Religion and religious diversity. Equity & Excellence in Education, 39(3), 227–238. https://doi.org/10.1080/10665680600788495
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw