Hanna de Jong-Markus

250 References Afdal, G. (2006). Tolerance and curriculum: Conceptions of tolerance in the multicultural unitary Norwegian compulsory school. Waxmann. Bertram-Troost, G. D. (2006). Geloven in bijzonder onderwijs: Levensbeschouwelijke identiteitsontwikkeling van adolescenten in het voortgezet onderwijs [Doctoral dissertation, Vrije Universiteit Amsterdam]. Boekencentrum. Bertram-Troost, G. D., Versteegt, I., Van der Kooij, J. C., Van Nes, I., & Miedema, S. (2015b). Om eigenheid en openheid. Inspiratie, motivatie en levensbeschouwing van docenten in het christelijk voortgezet onderwijs. Verus. De Muynck, A. (2008). Een goddelijk beroep. Spiritualiteit in de beroepspraktijk van leraren in het orthodox–protestant basisonderwijs. Groen. De Ruyter, D. J., & Kole, J. J. (2001). Questionnaire ‘Ideals in life and teaching’. (Questionnaire asked for by the researchers) De Wolff, A. C. J. (2000). Typisch Christelijk? Een onderzoek naar de identiteit van een christelijke school en haar vormgeving [Doctoral dissertation, Vrije Universiteit Amsterdam]. Kok. Van de Koot-Dees, D. (2013). Prille geloofsopvoeding: Een kwalitatief onderzoek naar geloven in protestants-christelijke gezinnen in Amsterdam [Doctoral dissertation, Protestantse Theologische Universiteit]. Boekencentrum Academic. Versteegt, I. (2010). Diversiteit inde klas: Perspectieven vande leerkracht [Doctoral dissertation, Utrecht University]. Utrecht University Repository. http://dspace.library.uu.nl/handle/1874/188714 De Ruyter, D. J., Conroy, J. C., Lappin, M., & McKinney, S. (2003). From heaven to earth: A comparison of ideals of ITE students. British Journal of Religious Education, 25(4), 292–307. https://doi. org/10.1080/0141620030250404

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw