Angela de Jong

180 Dankwoord [Acknowledgements] De afgelopen jaren mocht ik genieten van de luxe van een begeleidingsteam om mij heen. Hier ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik keek altijd uit naar onze meetings, omdat jullie ervoor zorgden dat ik weer enthousiast verder kon. Ik ben blij dat we elkaar in 2022 weer in real life hebben gezien. Ditte, ‘we go way back’. Het begon met een sollicitatie voor een stageplek bij Oberon, waar jij mijn stagebegeleidster werd, daarna collega’s en een jaar later werd je mijn copromotor. Dank dat je al deze jaren al naast mij staat, met wijze raad, een goede kritische blik en gezellige gesprekken op de drempel van jouw kantoor. Renske, jij sloot wat later in mijn promotietraject aan en ik ben blij met jouw aanvulling. Dank voor jouw bewuste manier van feedback geven, de complimenten, het aanleren van jouw scherpe blik aan mij voor compacter schrijven en de super attente mok met ons eerste gepubliceerde artikel erop. Mirko, dank dat jij altijd een verhaal ziet, met een aantal opties hoe ik de lijn kan uitschrijven en dank dat je mij daardoor ook weer extra enthousiast maakt(e) over het onderzoek. Ik vond het mooi om samen scriptiestudenten te begeleiden en zo ook jou en de organisatieliteratuur iets beter te leren kennen. Jan, van één van jouw studenten in de collegezaal, met een tip van jou om stage te gaan lopen bij Oberon, naar mijn promotor. Dank voor jouw wijze raad in meetings en jouw goede kritische blik op alle rapportages voor het onderzoek voor NRO. Dank ook voor de grappige noot in onze promotiemeetings en de grondige laatste checks van artikelen. Over de jaren is mijn sociale netwerk enorm gegroeid en velen wil ik bedanken. Anje, Edith, Eva, Lars, Wilfried, dank voor het deel uitmaken van de beoordelingscommissie. Jullie gaven mij op verschillende manieren inspiratie voor en/of gedurende mijn promotietraject. Ton en Eef, dank voor de kans die jullie mij gaven om vanuit Oberon te promoveren. De eerste Oberon-promovenda is hiermee een feit. Ton, dank voor het fijn samen optrekken in het leiden van het onderzoek naar leerKRACHT.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw