320 Bibliography Hogeschool van Amsterdam (2020). IQ110. Een bijzonder oneerlijk spel [IQ110. A very unfair game]. Hogeschool van Amsterdam. Hossenfelder, S. (2020, April 9). What is reductionism? [Video]. YouTube. https://www. youtube.com/c/SabineHossenfelder/search?query=reductionism Huijgen, A. (2019). Lezen en laten lezen. Gelovig omgaan met de Bijbel [Read and let read. Faithful handling of the Bible]. KokBoekencentrum Uitgevers. Janse, C. S. L. (1985). Bewaar het pand. de spanning tussen assimilatie en persistentie bij de emancipatie van de bevindelijk gereformeerden [Save the property. The tension between assimilation and persistence in the emancipation of the experimental reformed]. Den Hertog. Janse, C. S. L. (2005, September 17). Herovering van de stad is een moeizaam proces [Retaking the city is a difficult process]. Reformatorisch Dagblad. Janse, C. S. L. (2015). De refozuil onder vuur [The refo column under fire]. Labarum Academic. Janssen, F., Hulshof, H., & van Veen, K. (2019). Wat is echt de moeite waard om te onderwijzen? Een perspectiefgerichte benadering [What is really worth teaching? A perspective-oriented approach]. Universiteit Leiden & Rijksuniversiteit Groningen. Jarvis, P. (1999). The practitioner-researcher: Developing theory from practice. Jossey-Bass. Joldersma, C. (2016). Doing justice today: A welcoming embrace for LGBT students in Christian schools. International Journal of Christianity & Education, 20(1), 32–48. Jörgenfelt, C., & Partington, H. (2019). A critical analysis of Smuts' theory of holism. European Journal of Integrative Medicine. Kamphuis, J. (1976). Evangelisch isolement [Evangelical isolation]. Groen van PrinstererStichting. Kennedy, J., & Zwemer, J. (2010). Religion in the modern Netherlands and the problems of pluralism. BMGN-Low Countries Historical Review, 125(2/3), 237–268. Kinneging, A. (2020). De onzichtbare Maat. Archeologie van goed en kwaad [The invisible measure. Archaeology of good and evil]. Prometheus. Kochanek, J. (2013). Jan Smuts: Metaphysics and the League of Nations. History of European Ideas, 39(2), 267–286. Kooijman, J., & van Olst, P. C. (2017). Onverhinderd. De voortgang van het Evangelie in de wereld [Unhindered. The progress of the Gospel in the world]. Zending Gereformeerde Gemeenten. Kuiper, R. (2009). Moreel kapitaal. De verbindingskracht van de samenleving [Moral capital. The connecting power of society]. Buijten & Schipperheijn. Kuiper, R. (2014). Geblindeerde ruimten en de ladder van de democratie [Blinded spaces and the ladder of democracy]. In Burger, H. & Spijker, G.J. (Eds.), Open voor God. Charles Taylor en christen-zijn in een seculiere tijd [Open to God. Charles Taylor and Christianity in a secular age] (pp. 101–116). Vuurbaak. Kuiper, R. (2017). Bouwstenen voor een menselijker wereld. De onderwijsfilosofie van Wolterstorff [Building blocks for a more human world. Wolterstorff's educational philosophy]. In R. Van Putten, B. Cusveller, & R. Nijhoff (Eds.), Denken om Shalom. De praktische filosofie van Nicholas Wolterstorff [Thinking about Shalom. The practical philosophy of Nicholas Wolterstoff] (pp. 91–102). Buijten & Schipperheijn Motief.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw