169 Appendices 4. Grijpma JW, Ramdas SKK, Broeksma LA, Meeter M, Kusurkar RA, de la Croix A. Learning from expert teachers: hoe bereiken zij hoge studentbetrokkenheid in activerend onderwijs? Onderzoekspaper. NVMO conference 2024. 5. Grijpma JW, de la Croix A, Meeter M, Kusurkar RA. Does student appreciation of small-group active learning change over time? A follow-up Q-methodological study. Short communication - on demand. AMEE conference 2023. 6. Mak-van der Vossen MC, van Moppes NM, Ramdas SKK, Isik U, Grijpma JW. Inclusief taalgebruik in medisch onderwijsonderzoek. Workshop. NVMO conference 2023. 7. Grijpma JW, Mak-van der Vossen MC, Kusurkar RA, Meeter M, de la Croix A. Doen mijn studenten mee of niet? Een Video-Stimulated Recall studie naar het gedrag van medisch studenten tijdens kleinschalig activerend onderwijs. Onderzoekspaper. NVMO conference 2021. 8. Grijpma JW, Mak-van der Vossen MC, Kusurkar RA, Meeter M, de la Croix A. Engaged or disengaged? Using Video-Stimulated Recall to gain insight into medical student behavior during small-group learning activities. Research paper. AMEE conference 2021. 9. Grijpma JW, de la Croix A, Kleinveld JH, Meeter M, Kusurkar RA. Actief leren in studiegroepen: wat willen studenten geneeskunde en waarom? Een Q-methodologische studie. Paperpresentatie. ORD 2021. 10. Kusurkar RA, Mak-van der Vossen MC, Kors J, Grijpma JW, van der Burgt SME, Koster AS, de la Croix A. Hoe kunnen onderzoekers een persoonsgerichte benadering gebruiken voor onderzoek naar medisch onderwijs. Workshop. NVMO conference 2020. 11. Grijpma JW, de la Croix A, Kleinveld JH, Meeter M, Kusurkar RA. Active learning in small groups: what do medical students want, and why? Oral presentation. IAMSE 2020. 12. Grijpma JW, de la Croix A, Kleinveld JH, Meeter M, Kusurkar RA. Wat verwachten studenten geneeskunde van hun studiegroep, tutor, en opleiding? Een Q-methodologische studie naar leervoorkeuren. Onderzoekspaper. NVMO conference 2019. 13. Grijpma JW, de la Croix A, Kleinveld JH, Meeter M, Kusurkar RA. Patterns of learning preferences: A Q-methodological study into medical student learning. Poster presentation. SDT conference 2019. 14. Grijpma JW, de la Croix A, Kleinveld JH, Horrevoets A, Meeter M, Kusurkar RA. Patterns of learning preferences: A Q-methodological study into medical student learning from tutorial groups. Short communication. AMEE conference 2019. 15. Grijpma JW, Mak-van der Vossen MC, Kusurkar RA, Meeter M, de la Croix A. Lacking motivation or learning silently? Motivation and participation of medical students in small group learning activities. Poster presentation. SDT conference 2019. 16. Grijpma JW, Kusurkar RA, de la Croix A, Berkhout J. Q is good for you: mixed methods in het onderzoek van onderwijs. Workshop. NVMO conference 2018. A
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw