Hilde Kooiker-den Boer

39 Tabel 5. Vermelding van inhouden per Kennisbasisdomein Informatie over 1. Mondelinge taalvaardigheid 2. Woordenschat 3. Beginnende geletterdheid 4. Voortgezet technisch lezen 5. Begrijpend lezen 6. Stellen 7. Jeugdliteratuur 8. Taalbeschouwing 1a. Teksten: mondelinge en schriftelijke taaluitingen die samenhang vertonen 1.1.15 5.1.9 5.1.10 6.1.2 6.1.3 6.1.9 6.1.11 6.1.13 1b. Soorten samenhang: referentiële en relationele verbanden 1.1.9 1.1.15 5.1.1 5.1.10 6.1.13 1c. Niveaus van samenhang 1.1.15 2.1.9 5.1.1 5.1.10 6.1.4 6.1.13 2a. Tekstsoorten 1.1.12 4.1.5 5.1.7 5.1.8 6.1.9 6.1.10 7.1.4 2b. Tekstdoelen 1.1.3 1.1.5 1.1.8 1.1.9 1.3.5 3.1.4 5.1.2 5.1.11 5.3.3 6.1.2 6.1.9 6.1.11 6.1.12 6.3.2 7.1.3 7.1.4 7.3.2 2c. Tekststructuren 1.1.15 3.1.3 4.1.6 5.1.9 6.1.1 6.1.3 6.1.4 6.1.11 7.1.6 2d. Relatie tussen tekstsoort, -doel en tekststructuur 1.1.2 1.1.5 5.1.11 6.1.2 6.1.4 6.3.2 6.3.3 8.3.7 3a. Explicitering met talige middelen 1.1.15 2.1.8 2.1.9 5.1.9 5.1.10 6.1.13 3b. Explicitering met grafische middelen 5.1.9 3c. Schematische weergaven van tekststructuur 5.1.3 5.1.4 6.1.4 4a. Tekstbegrip 1.1.15 1.3.6 2.3.4 4.3.3 5.1.1 5.1.3 5.1.10 5.3.2 5.3.4 6.1.13 4b. Rol van tekststructuur bij tekstbegrip 1.1.15 1.3.6 2.1.9 2.3.4 3.1.3 5.1.1 5.1.9 6.1.11 8.1.1 4c. Rol van tekststructuur bij tekstproductie 1.3.6 2.3.4 6.1.3 6.1.11 40

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw